Sunday, August 14, 2011

Massively Single-Player (MSO) πατέντα εφαρμόζει η Nintendo, ανέφερε και το Wii 3D!

Η Hardware Maker διεκδικεί μια ιδέα ενός εικονικού κόσμου που στερείται την άμεση αλληλεπίδραση του κάθε παίκτη και προτείνει την εφαρμογή στην κονσόλα παιχνιδιών Wii 3D.

Όποτε αναφέρεται το online gaming, η Nintendo πάντα επιμένει να μην ακολουθεί τον ανταγωνισμό αλλά να περιμένει να κυνηγήσει πράγματα με τον διακριτικό τρόπο της. Σε μια εφαρμογή της πατέντας στις Η.Π.Α. η οποία αρχειοθετήθηκε το 2010 και δημοσιοποιήθηκε το την περασμένη εβδομάδα, η Nintendo διεκδικεί την ιδέα ενός "Massively Single-Player Online Game".
Η πατέντα δίνει μερικά παραδείγματα του πως μια τέτοια ιδέα μπορεί να εφαρμοστεί, ξεκινώντας από ένα single-player game στο οποίο οι αντιδράσεις του παίκτη έχουν επιπτώσεις στους χαρακτήρες και στο περιβάλλον άλλων παικτών που παίζουν το ίδιο single-player game. Όπως προτείνουν τα αρχεία, τα οποία προσφέρουν στους παίκτες κάποια προνόμια ενός παραδοσιακού online κόσμου χωρίς τα πιθανά μειονεκτήματα των MMO.

Σύμφωνα με την εφαρμογή της πατέντας, "Αυτοί που θέλουν να ασχοληθούν με παιχνίδια που είναι περισσότερο δυναμικά, μη βασισμένα σε Artificial Intelligence (AI) και χωρίς σενάριο όπως τα multiplayer games, ωστόσο, που δε θέλουν να έχουν να κάνουν και με άλλους ανθρώπους, εκτιμούν την ιδιωτικοποίηση που προσφέρει".

Η Nintendo πρόσφερε περισσότερα συγκεκριμένα παραδείγματα της πατέντας σε χρήση, όπως ένα game που θα επηρεάζει την οικονομία με εντολή του παίκτη για (και τη σπανιότητα) αντικείμενα. Η εταιρεία ποντάρει "σε ένα πορτοφόλι, σε ένα παιχνίδι επίκεντρο μόδας", σαν μια εφαρμογή αυτού ή ίσως "λάδι σε ένα παγκόσμιο παιχνίδι εμπορίας αγροτικών προϊόντων".
Ένα ακόμη παράδειγμα που δόθηκε, είχε έναν παίκτη που εντόπισε έναν σωρό από δομικά υλικά σε εικονικό κόσμο και έχτισε ένα σπίτι από αυτόν. Εφόσον ο κόσμος είναι ο ίδιος, στον επόμενο παίκτη που θα συμβεί κάτι τέτοιο, δε θα βρει ένα σωρό από ξύλα και εργαλεία, αλλά ένα τελειωμένο σπίτι (με τον χτίστη να μη φαίνεται πουθενά). Επιπρόσθετα, τα αρχεία της Nintendo, πρότεινε πως ένας παίκτης μπορεί να κουτσομπολέψει έναν μη παίκτη χαρακτήρα στον κόσμο, ο οποίος θα περάσει το κουτσομπολιό και στους άλλους παίκτες.
Επίσης, η εφαρμογή καλύπτει ένα μικρό μέρος για να κάνεις τον παιχνιδόκοσμο πιο παραδοσιακά multiplayer. Αν οι παίκτες έχουν γίνει "φίλοι" μεταξύ τους, θα έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν ο ένας τον άλλο και να έχουν αλληλεπίδραση στο ίδιο περιβάλλον.
Τα αρχεία περιλαμβάνουν περισσότερες εντυπωσιακές πληροφορίες πίσω από την έννοια "Massively Single-Player". Ειδικότερα, αναφέρεται σε μια εφαρμογή της ιδέας σε ένα "home made video game system όπως το Nintendo Wii 3D, το Nintendo DS ή κάποιο άλλο ικανό διαδραστικό 3D σύστημα απεικόνισης (π.χ. PC)". Ενώ η Nintendo έχει εξαιρετικό 3D στην στο 3DS handheld της, η εταιρεία, δημόσια έκανε πίσω στην ιδέα ενός ικανού διάδοχου 3D για το Wii νωρίτερα φέτος, γεγονός που υποδηλώνει ότι τα γυαλιά που απαιτούνται σήμερα από τις 3D τηλεοράσεις θα είναι ένας διακόπτης διαπραγμάτευσης για τους καταναλωτές.


Πηγή: gamespot.com

No comments:

Post a Comment