Wednesday, August 17, 2011

Torchlight II...Ο Berseker έρχεται!


Επιτέλους περισσότερο hack-n-slash με...Multiplayer online και Local area Network!

Το 2011 η Electronic Entertainment Expo είναι περιοχή πολλών πραγμάτων, ακριβές γιγαντοοθόνες για αναπαραγωγή trailer βιντεοπαιχνιδιών, μεγάλα κοπάδια μαινόμενων nerds και πολυαναμενόμενα παιχνίδια που τρυπώνουν ήσυχα σε αίθουσες συσκέψεων. Ένα τέτοιο παιχνίδι είναι και το Torchlight II της Runic games, μια συνέχεια του προηγούμενου καρτουνίστικου hack 'n' slash της σειράς με πολλά περισσότερα να προσφέρει.
Ενώ το αρχικό Torchlight...
...χαίρει μεγάλης εκτίμησης για την προσβασιμότητά του, τη διασκεδαστικότητά του και την πολύ προσιτή του τιμή (αρχική τιμή 19,99 δολλάρια χωρίς συνδρομή ή microtransactions), οι παίκτες ήταν εμφανώς απογοητευμένοι (και πολύ καλά έκαναν) που δεν υπήρχε κανενός είδους multiplayer. Όπως αποδεικνύεται όμως, το Torchlight II θα προσπαθήσει να είναι επίσης διασκεδαστικό και προσιτό σε τιμή (μεταξύ 20 - 30 δολλάρια), όσο και το ότι θα προσφέρει πλέον online multiplayer συνεργασία για πολλούς παίκτες. Ακόμα καλύτερα, η Runic αποκάλυψε ότι στο Torchlight II θα προσφέρει cooperative play για local area network, αν και ακόμα δεν έχουν αναφέρει μάξιμουμ αριθμό ούτε για το online myltiplayer αλλά ούτε και για το local area network.

New class and areas!
Ένας άλλος στόχος για τη Runic games, ήταν τα αποκαλυπτήρια της κλάσης του Berseker, μια άκρως επιθετική melee κλάση με τη δυνατότητα να καλεί wolf spirits για ενισχύσεις . Η Runic Παρουσίασε επίσης και ένα καινούργιο dungeon zone με ζόμπι καθώς και μια νέα χιονισμένη ορεινή περιοχή που κατοικείται από Yeti και άλλα αποτρόπαια critters. Προφανώς, το παιχνίδι θα έχει τρεις κομβικές ζώνες μεταξύ των οποίων ο χαρακτήρας σας θα μπορεί να ταξιδέψει και ο frontman της Runic Max Schaefer, έχει προτείνει τον κόσμο του Torchlight II, και συνολικά θα είναι πολύ μεγαλύτερος από το προηγούμενο παιχνίδι της σειράς. Επίσης περιέχει καινούργια όπλα όπως το φορητό κανόνι σαν αυτό που έχουν τα πειρατικά πλοία και μια καινούργια γκάμα από τέρατα.
Ωστόσο, το ενδιαφέρον να είναι το παιχνίδι προσιτό σε όσους από εμάς δεν έχουμε αναβαθμίσει τους υπολογιστές μας τον τελευταίο καιρό, το Torchlight II
θα χρησιμοποιήσει την ίδια μηχανή και τεχνολογία που τροφοδότησε την πρώτη προσπάθεια του παιχνιδιού. Έτσι το παλιό laptop ή το παλιό PC που χρησιμοποιήσατε για να παίξετε το πρώτο Torchlight θα τρέχει άνετα και για το δεύτερο.

Gameplay.
Καθώς παίζαμε με την κλάση του Berseker οι περισσότεροι από εμάς σαν δοκιμή του παιχνιδιού, διαπιστώσαμε ότι είναι μια κατηγορία που πρέπει να πάρετε το θέμα από κοντά και προσωπικά όταν μάχεστε με τέρατα. Ο χαρακτήρας μας ήταν εξοπλισμένος με ένα cestus (ένα κοντό handaxe από τα αρχαία Ρωμαϊκά χρόνια που τα χρησιμοποιούσαν οι Gladiators στην αρένα), έτσι βρήκαμε τους εαυτούς μας να ρίχνονται απευθείας στη δράση και να τα πηγαίνουμε καλά στο μεγαλύτερο κομμάτι. Κάναμε κομμάτια σκελετούς και ζόμπι και σηκώσαμε ότι loot υπήρχε (αρκετά βολικό στο Torchlight II, θα εμφανίζει στοιχεία που μόνο ο χαρακτήρας σας θα μπορεί να lootάρει. Δε θα μπορείται ούτε να δείτε το loot που έπεσε στο έδαφος ακόμα κι αν είναι φίλου σας, που σημαίνει ότι δε θα σπαταλάτε χρόνο στο να μαλώνετε ποιος θα το πάρει και ποιος το χρειάζεται). Μόνο όταν συναντήσαμε ένα Dungeon Boss, ένα τεράστιο, κοντόχοντρο ζόμπι που σκαρφάλωσε από ένα λάκκο για να μας χαιρετήσει, χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουμε healing potion.
Από την άλλη, παίζαμε δίπλα δίπλα με τον Schaefer, ο οποίος υπομονετικά μας καθοδηγούσε μέσα στο demo, παρά το γεγονός ότι όλα τα dungeon του Torchlight II ήταν τυχαία, οπότε δε υπήρχε τακτοποιημένο premade demo για δημοσίευση.

Results.
Το Torchlight II φαίνεται ήδη σαν ένας άξιος διάδοχος του προγενέστερου τίτλου και επειδή έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει αυτό το φθινόπωρο, δε θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ για αυτό. Μετά την έκδοση για PC, η Runic σχεδιάζει να δημιουργήσει μια έκδοση για Mac που κατόπιν στην πορεία μπορει να μετατραπεί προς μια έκδοση για το Xbox 360 αλλά αυτό μένει να αποδειχθεί. "Είμαστε μια πολύ μικρή εταιρεία, μόλις 30 ατόμων και δεν είμαστε έτοιμοι για κάτι μεγαλύτερο" εξήγησε ο Schaefer. "Έτσι μπορούμε να κάνουμε μόνο ένα πράγμα τη φορά". 


Πηγή: gamespot.com

No comments:

Post a Comment