Επιτέλους περισσότερο hack-n-slash με...Multiplayer online και Local area Network!
Το 2011 η Electronic Entertainment Expo είναι περιοχή πολλών πραγμάτων, ακριβές γιγαντοοθόνες για αναπαραγωγή trailer βιντεοπαιχνιδιών, μεγάλα κοπάδια μαινόμενων nerds και πολυαναμενόμενα παιχνίδια που τρυπώνουν ήσυχα σε αίθουσες συσκέψεων. Ένα τέτοιο παιχνίδι είναι και το Torchlight II της Runic games, μια συνέχεια του προηγούμενου καρτουνίστικου hack 'n' slash της σειράς με πολλά περισσότερα να προσφέρει.
Ενώ το αρχικό Torchlight...
...χαίρει μεγάλης εκτίμησης για την προσβασιμότητά του, τη διασκεδαστικότητά του και την πολύ προσιτή του τιμή (αρχική τιμή 19,99 δολλάρια χωρίς συνδρομή ή microtransactions), οι παίκτες ήταν εμφανώς απογοητευμένοι (και πολύ καλά έκαναν) που δεν υπήρχε κανενός είδους multiplayer. Όπως αποδεικνύεται όμως, το Torchlight II θα προσπαθήσει να είναι επίσης διασκεδαστικό και προσιτό σε τιμή (μεταξύ 20 - 30 δολλάρια), όσο και το ότι θα προσφέρει πλέον online multiplayer συνεργασία για πολλούς παίκτες. Ακόμα καλύτερα, η Runic αποκάλυψε ότι στο Torchlight II θα προσφέρει cooperative play για local area network, αν και ακόμα δεν έχουν αναφέρει μάξιμουμ αριθμό ούτε για το online myltiplayer αλλά ούτε και για το local area network.
New class and areas!

Ωστόσο, το ενδιαφέρον να είναι το παιχνίδι προσιτό σε όσους από εμάς δεν έχουμε αναβαθμίσει τους υπολογιστές μας τον τελευταίο καιρό, το Torchlight II
θα χρησιμοποιήσει την ίδια μηχανή και τεχνολογία που τροφοδότησε την πρώτη προσπάθεια του παιχνιδιού. Έτσι το παλιό laptop ή το παλιό PC που χρησιμοποιήσατε για να παίξετε το πρώτο Torchlight θα τρέχει άνετα και για το δεύτερο.
Gameplay.

Από την άλλη, παίζαμε δίπλα δίπλα με τον Schaefer, ο οποίος υπομονετικά μας καθοδηγούσε μέσα στο demo, παρά το γεγονός ότι όλα τα dungeon του Torchlight II ήταν τυχαία, οπότε δε υπήρχε τακτοποιημένο premade demo για δημοσίευση.
Results.
Το Torchlight II φαίνεται ήδη σαν ένας άξιος διάδοχος του προγενέστερου τίτλου και επειδή έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει αυτό το φθινόπωρο, δε θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ για αυτό. Μετά την έκδοση για PC, η Runic σχεδιάζει να δημιουργήσει μια έκδοση για Mac που κατόπιν στην πορεία μπορει να μετατραπεί προς μια έκδοση για το Xbox 360 αλλά αυτό μένει να αποδειχθεί. "Είμαστε μια πολύ μικρή εταιρεία, μόλις 30 ατόμων και δεν είμαστε έτοιμοι για κάτι μεγαλύτερο" εξήγησε ο Schaefer. "Έτσι μπορούμε να κάνουμε μόνο ένα πράγμα τη φορά".
Πηγή: gamespot.com
No comments:
Post a Comment