Ακούστηκε ότι:
Τον περασμένο Μάιο, η Electronic Arts, παρουσίασε την πρωτοβουλία της για το Online Pass Initiative, που κλείνει τις πύλες στο online multiplayer mode πίσω από ένα αντίτιμο των 10 δολλαρίων για όσους δεν αγοράζουν το λογισμικό της καινούργιο.
Λίγο αργότερα, η Ubisoft ανακοίνωσε ότι...
...θα ήταν "πιθανό" να υιοθετήσει ένα παρόμοιο μοντέλο για τα δικά της παιχνίδια κάποια στιγμή στο μέλλον κι από ότι φαίνεται...το μέλλον δεν είναι πολύ μακριά.
Λίγο αργότερα, η Ubisoft ανακοίνωσε ότι...
...θα ήταν "πιθανό" να υιοθετήσει ένα παρόμοιο μοντέλο για τα δικά της παιχνίδια κάποια στιγμή στο μέλλον κι από ότι φαίνεται...το μέλλον δεν είναι πολύ μακριά.
Σύμφωνα με την αναφορά του Gamerzine, η Ubisoft θα παρουσιάσει το Online Pass πρόγραμμα με το επερχόμενο racing game "Driver: San Francisco", το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει τον επόμενο μήνα. Η έκθεση αναφέρει ότι το Passport θα λειτουργήσει όπως με προηγούμενη δημοσίευση αντιπάλου της, δεδομένου ότι θα περιορίσει μερικά ή όλα τα online παιχνίδια στους ιδιοκτήτες νέων αντίγραφων.
Οι χρήστες παίκτες που θα ενοικιάσουν ή θα αγοράσουν μεταχειρισμένο αντίγραφο του Driver: San Francisco, θα πρέπει να καταβάλλουν πρόστιμο για να επαναγοράσουν το Passport, καθώς δε θα γίνεται αποδεκτή η μεταφορά του Online Passport από χρήστη σε χρήστη σε περίπτωση μεταπώλησης. Επίσης, στην αναφορά της Ubisoft δεν αναφέρεται κάποια τιμή για το Uplay Passport.
Τα Online Passes χρησιμοποιούνται από τις εταιρείες "EA, Sony, THQ" και η κινηματογραφική εταιρεία Warner bros δείχνει θετική στην προσπάθεια αυτών των εταιρειών να παρακινήσουν με αυτόν τον ελκυστικό τρόπο ώστε να αγοράζονται τα παιχνίδια καινούργια και όχι μεταχειρισμένα (μια πώληση που δεν ανταμοίβει τον εκδότη). Με τα Online Passes, υπάρχει μια τυπική ονομαστική αμοιβή (10$) για τους χρήστες που αγοράζουν το παιχνίδι μεταχειρισμένο για να έχουν πρόσβαση σε όλα τα νέα χαρακτηριστικά που έχουν και οι παίκτες οι οποίοι θα αγοράσουν το παιχνίδι καινούργιο και θα λάβουν το δικό τους Online Passport.
Πηγή: www.gamespot.com
No comments:
Post a Comment