Οι τελευταίες εντυπώσεις μας από την beta με την class της Demon Hunter.
Παίζοντας την beta του Diablo III,
μπορέσαμε να τεστάρουμε την class της Demon Hunter και να
μάθουμε αρκετές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το gameplay του παιχνιδιού.
Η Demon Hunter έχει
επιθέσεις που βασίζονται στη χρήση των τόξων, στα εκρηκτικά, στις παγίδες και
κατά ένα μικρό ποσοστό στην μαγεία. Ουσιαστικά η class αυτή
είναι μία μείξη Amazon και Assassin από το Diablo II.
Skills
Πάμε λοιπόν να ρίξουμε μια ματιά καταρχήν στο πως θα κατανέμονται τα skills στο Diablo IIΙ και
κατά δεύτερον να δούμε ειδικότερα τα skills της Demon Hunter.
Στο Diablo II είχατε
το κλασικό skill tree, όπου
αποκτώντας κάποια skills με το level up
ξεκλειδώνατε κάποια συγκεκριμένα μεταγενέστερα. Εδώ η κατάσταση αυτή αλλάζει.
Τόσο τα skills όσο και
τα traits, έχουν
κάθετα μενού που δείχνουν ξεκάθαρα ότι σε κάποιο level θα
καταφέρετε να ξεκλειδώσετε την επόμενη ικανότητα και να την χρησιμοποιήσετε.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να κάνουμε διαχωρισμό του skill από το trait. Τα skills είναι
ως γνωστόν οι ειδικές ικανότητες που αποκτάτε (δηλαδή ειδικές επιθέσεις που καταναλώνουν mana). Τα traits είναι
κάτι σαν passive skills. Δεν
καταναλώνουν mana αλλά σας
δίνουν κάποια μόνιμα πλεοκεκτήματα, όπως π.χ. ένα ποσοστό % παραπάνω Strength,
επιπλέον damage σε όπλα
συγκεκριμένου είδους κτλ. Κάθε χαρακτήρας έχει τα traits που του
ταιριάζουν περισσότερο. Δηλαδή η Demon Hunter έχει traits για
τόξα, ο Barbarian για
σπαθιά, ο Wizard για staffs και
μαγείες κ.ο.κ.
Τα skills που καταφέραμε να ξεκλειδώσουμε με την Demon Hunter, τουλάχιστον όσο παίξαμε
την beta στην Gamescom, είναι τα εξής. Καταρχήν
το αρχικό skill είναι το Vault, μία απλή τούμπα ελιγμού που χρησιμοποιείται για να αποφεύγετε τους
εχθρούς σας. Στη συνέχεια έχουμε το Molten arrow, το οποίο παράγει ένα
φλεγόμενο βέλος που κάνει 100% επιπλέον damage. Το αμέσως επόμενο skill είναι το Bola Shot, το οποίο στέλνει ένα βέλος να τυλιχθεί στον εχθρό και να του προκαλέσει
200% damage. Αργότερα, υπάρχουν επιπλέον skills που σας δίνουν μεγαλύτερη δύναμη, ταχύτητα και εύρος στα βέλη που
εξαπολύετε, ισχυρότερα εκρηκτικά και πολλές ακόμη ειδικές ικανότητες.
Inventory
Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά και στο inventory, το οποίο έχει αλλάξει σημαντικά από το Diablo II. Οι ομοιότητές του είναι
το μέγεθος του παραθύρου και τα τετραγωνάκια, τα οποία απεικονίζουν τις θέσεις
των αντικειμένων. Τα όπλα και τα armor συνεχίζουν να έχουν durability (το οποίο όταν τελειώσει διαλύονται), ενώ για άλλη μια φορά θα
χρησιμοποιείτε scrolls of identify για να αποκρυπτογραφήσετε τις μαγικές ιδιότητές τους.
Αν το inventory γεμίσει, τότε ως γνωστόν θα πρέπει να αφήσετε κάποια αντικείμενα πίσω σας,
διαδικασία που δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστη. Για τον λόγο αυτό η Blizzard έχει εφεύρει το salvage, με το οποίο μπορείτε να αποσυνθέσετε τα αντικείμενα που θέλετε σε υλικά,
τα οποία δίνετε στον Blacksmith για να σας craftάρει αντικείμενα. Η διαδικασία του salvage είναι απλή. Χρησιμοποιώντας έναν κύβο, τον Nephelem cube (προφανώς από τα Νεφελίμ
του...Λιακόπουλου που πράγματι ήταν οι πρώτοι άποικοι του Sanctuary!), θα τοποθετείτε τα αντικείμενα που δεν θέλετε και με ένα κλικ ο κύβος θα
τα μετρατρέπει σε ακατέργαστα υλικά. Τον κύβο αυτόν θα τον λάβετε σε ένα από τα
πρώτα σας quests.
Εξετάζοντας το inventory παρατηρήσαμε τα εξής.
Καταρχήν με ένα mouse over,
βλέπουμε πιο αναλυτικά στοιχεία όπλων και συγκεκριμένα αναφορά στο damage per second και το attacks per second του
καθενός. Αυτό βοηθάει στο να καταλάβετε την δύναμή τους και την ταχύτητα της
επίθεσης. Στο mouse over βλέπετε
επίσης μία σύγκριση του όπλου ή του armor που κοιτάτε, με αυτό που
έχετε πάνω σας την δεδομένη στιγμή.
Ορισμένα όπλα έχουν slots κι εκεί
όπως θα θυμάστε μπορείτε να τοποθετήσετε gems για να τα κάνετε enchant και να
τους αυξήσετε τις ιδιότητες. Οι ιδιότητες αυτές μπορεί να μην είναι μόνο το damage του
όπλου, αλλά και άλλα κόλπα, όπως bonus στα attributes σας, bonus στα spells ή damage σε αυτόν
που σας κάνει επίθεση.
Ένα ακόμη σημείο-κλειδί για το inventory είναι τα charms.
Ακριβώς αριστερά από το armor σας
υπάρχει ένας σταυρός με 13 υποδοχές, το λεγόμενο talisman. Εκεί λοιπόν μπαίνουν τα charms, ειδικά
αντικείμενα που σας δίνουν κι αυτά με την σειρά τους επιπλέον ιδιότητες, όπως
έξτρα πόντους στα attributes. Τα charms θα
έχουν διαστάσεις 1x1 (την
μικρότερη δυνατή στο inventory) και
όταν βρίσκονται εκτός του talisman δεν
έχουν καμία επίδραση. Θα μπορείτε βέβαια να τα χρησιμοποιήσετε όποτε θέλετε ή
να τα κάνετε trade.
Οι runes στο Diablo III θα
έχουν τελείως διαφορετική έννοια απ' ότι στο δεύτερο μέρος. Εκεί λειτουργούσαν
όπως τα gems, δηλαδή
έμπαιναν σε υποδοχές όπλων και τους έδιναν ιδιότητες. Εδώ, οι runes θα
είναι πολύτιμα χρωματιστά πετράδια τα οποία θα αυξάνουν τις ιδιότητες των skills σας. Θα
υπάρχουν πέντε διαφορετικές runes, τις οποίες θα πρέπει να
χρησιμοποιήσετε στα κατάλληλα skills. Αν για παράδειγμα μία rune δίνει
έξτρα damage και την
χρησιμοποιείτε σε skill που δεν
κάνει damage, τότε
δεν θα έχει καμία επίδραση.
Επιπλέον στοιχεία
Ας δούμε μερικά ακόμη ενδιαφέροντα στοιχεία για το
gameplay. Καταρχήν όταν στοχεύετε
πάνω σε έναν εχθρό, εμφανίζεται το όνομά του στο πάνω μέρος της οθόνης (όπως
στο Diablo II) κι από κάτω υπάρχει μία πρόταση που περιγράφει τις ιδιότητές του. Στην A.I. δεν υπάρχει κάτι το
εξαιρετικό, δηλαδή τα mobs έχουν συγκεκριμένο πεδίο
δράσης και σας ακολουθάνε εντός των ορίων τους. Για άλλη μια φορά πάντως,
αντιμετωπίσαμε πολλές φορές μεγάλες ομάδες από mobs, κάτι που απαιτούσε ταχύτητα κι αντανακλαστικά. Κάποιοι από αυτούς ήταν
δεμένοι μεταξύ τους με...αλυσίδα (κλασικό φετίχ της κολάσεως) άρα όποτε ένα
τέτοιο γκρουπ έρχεται κατά πάνω σας θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί
για να μην περικυκλωθείτε. Πάντως, θετικό είναι ότι αν σκοτώσετε πολλά mobs στη σειρά τότε αποκτάτε επιπλέον xp. Αυτός είναι ένας τρόπος ανταμοιβής για όσους "χώνονται" σκληρά
σε κάθε μάχη.
Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το pathfinding στο Diablo III είναι
πολύ εύκολο. Ακόμα κι ένας άσχετος από RPG μπορεί
να βρει εύκολα τον δρόμο στον χάρτη, ο οποίος απεικονίζει με κουκίδες και άλλα
σύμβολα το ακριβές σημείο του quest, ενώ εμφανίζει ένα βελάκι στην άκρη της
οθόνης με το επόμενο σημείο στο οποίο θα πρέπει να μεταβείτε.
Το Diablo III θα
κυκλοφορήσει σε PC και Mac. H Blizzard δεν
έχει ανακοινώσει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας, πάντως όπως έχει δηλώσει στο
παρελθόν ο Mike Morhaime, προσπαθεί
να το προλάβει για εντός του 2011.
Πηγή: gameworld.com
No comments:
Post a Comment